CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 21, 2009

Akhirnya ....aku kembali tersenyum

20 Jan 2009

Tangisan yg tak penah sudah...air mata yg sering mengalir meningatkan memori dan kngn yg x dpt aku lupakan....akhirnya aku temui keputusan yg berakal dan matang....

1 kata2 yg aku x kn lupa
Lelaki sush nk syg perempuan...kalo ader lelaki da syg kt kiter hargaila...sbb ader sesuatu yg dia nk drpd kiter....mgkn impian dia nk kiter jd sebahagian dlm hdp kiter so kiter perlu memahami kehendaknya.....mgkn dia bnyk kwn gurl tp x semestinya sygnya dia pder kiter akn berubah

1 nasihat yg aku cbe pegang
cinta yg da disemai lmer biarla jge sebaik mgkn....sbb sush kiter nk bina semula untuk cri keserasian pd org len...cber memahami dan cber atasi sgala mslh ngn akal yg matang bkn dgn perasaan yg merosakkan pemikiran

1 kritikan yg membina
berhati2 dgn tingkah laku pasangn sbb kalo btul dia syg kiter dia akn jger perasaan kiter wlaupn ia sekecil zarah....biarla selalu beristiqamah...jgn mengikut minda yg selalu dihasut oleh syaitan...yg slalu ingin memporak perandakan hbgn yg suci.

AKHIRNYA AKU TERSENYUM ......DGN SERIBU PENGERTIAN...
WALAUAPAPUN AKU AKN PERLU CBER MEMAHAMINYA...
MENYAYANGINYA....MENCINTAINYA UNTUK SELAMA-LAMANYA

0 comments: