CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 21, 2009

Hari Yg Paling Menyakitkan

17January 2009

Tiada sesiapa kt dunia ni ingin sedey...tp bla sesuatu buruk yg menimpa hati maner yg tak sakit, tak marah, tak jd giler hnya satu sbb je...dunia,hati n perasaan akn berubah tnpa ak sedari... walaupn bnyk yg cuba menghalang tuk ak terus kn perasaan ak ni tp aku tetap ngn keputusan ak ketika ini...sbb perasaan mempengaruhi keputusan aku...
HANYA TUHAN YANG TAU PERASAAN AKU KETIKA INI

Siapa yg x sedey org yg kiter percaya, sayang, smuala perasan yg ader ni berlaku curang tnpa kiter sedari...dibelakang kter dia menggugat perasaan kter yg selama ini x pernah goyah tuk menyayangi dan mencintai dia.... aku tolak segala lamaran, godaan, dugaan yg boleh memberantakkan segala hubungan yg aku hormat dan ak cbe jaga dgn baik...

Tetapi...dlm diam dlm kebaikan yg aku x pernh sangsi akhrnya tuhan nk tunjukkan segala kelemahan aku memandang indah pd segala tgkh lakunya...
dimanakah kedudukan aku ketika itu?
dimanakah dletaknya perasaan aku ketika ia melakukan smua itu?
n
apakah selama ni kata2 yg ak percayai itu hnyalah tipuan semata2?
kenapakah aku yg perlu merasai smua ini???
apa kurangnya aku dimata kau??
knp dia jd pilihan kau??
knp?knp?knp?

Aku sendiri bingung bukan la sekali dua tp...da bnyk kali bnda ni berlaku aku cbe memaafkan segala kesalahn yg dia wt...aku terima dia seadanya....tp kali ni aku tekad untuk menjaga perasaan aku sendiri....biarlaa apa akn jd aku tekad...wlaupn dia bukanlah akn menjd pilihan aku nnt aku pasrah...demi perasaan yg aku jge selama ni...

siapa tak syg hubungn yg dibina nk dkt 4 thn aku jaga aku semai ak siram dgn kejujuran dan kesetiaan aku...Aku pasrah dgn kehendak illahi apa sajer keputusan yg ak wat biarlah berakal dan matang...ak mahu kn penjelasn pengakuan dan penipuan yg selama ni bertakhta dlm lubuk hatimu...aku menunggu segala jawapan dari semua persoalanku

KEPUTUSAN AKN MEMPENGARUHI SEGALA JAWAPAN YG BAKAL AKU TERIMA DRPD KAU ......
APAKH PUTUS ADLH KPTSN YG PLG BAIK UNTUKKU DEMI MENJAGA HATI DAN PERASAANKU...
TETAPI .......ADAKH KEPTSN ITU MEMBAHAGIAKANMU??...
ATAUPN TERIMA SAJER N MAAFKAN MU...ADAKAH ITU MEMBAHAGIAKAN KU?? TETAPI.... ADAKAH IA MEMBERI AKU PELUANG UNTUK KAU MENERUSKAN SEGALA MISI KAU YG TAK PERNAH SUDAH....

SMUA KEPUTUSAN AKN BERASASKAN AKAL DAN FIKIRAN YG MATANG...

0 comments: